Vodní filtry - jak nakupovat
Objednejte
Dodáme
Českou poštou cca 3. až 5. pracovní den od objednávky nebo od přijetí peněz u platby předem. Přikládáme doklad o zaplacení + návod/záruční list. Zasíláme v úterý, středu a pátek dopoledne.
Zaplatíte
Balné a poštovné
-
129 Kč Českou poštou, balík do ruky.
- Dobírka
+ 35 Kč
-
ZDARMA osobní odběr ve
skladu Brno
Dodání regenerované Dionely je možné jen na dobírku.
Odběr zboží ze skladu
Navštivte nás ve skladu Brno.
Zboží vám nepřišlo?
Zásilka leží pravděpodobně na vaší poště, pošťák vás nezastihl nebo se o to ani nepokusil, a nenechal vám upozornění o zásilce.
Malé objednávky
Objednáváte-li jen jeden kus vložky, testy nebo náhradní díly či příslušenství, zvolte, prosím, platbu předem. Jinak budete vyzváni k platbě předem mailem, vyřízení vaší objednávky se tak ale zpozdí.
Křehké zboží
Je-li zásilka vypravena jako "KŘEHKÉ" (na balíku je samolepka skleničky na víno), rozbalte ji hned na poště či před dopravcem a zkontrolujte. Na případnou pozdější reklamaci nebude brát dopravce zřetel.
Vrácení zboží do 14 dní:
Do 14 dní od převzetí zakoupeného zboží můžete bez udání důvodu odstoupit od kupní smlouvy. Nemůžete však vrátit zboží, u kterého jste porušili hygienický obal (například vybalili filtrační vložku z obalu). Po odstoupení od smlouvy nám zboží předáte nebo odešlete zpět do 14 dní, zároveň nám poskytnete kopii prodejního dokladu a údaj o čísle vašeho bankovního účtu, na který máme vrátit peníze.
Reklamace
Na zboží se vztahuje zákonná záruční lhůta 24 měsíců, pokud na výrobku není uvedeno jinak.
Pokud se v záruční době vyskytne vada, která je podstatným porušením kupní smlouvy, můžete si vybrat, zda chcete zboží vyměnit, opravit, úplně odstoupit od smlouvy nebo slevu.
U nepodstatného porušení můžete žádat odstranění vady nebo slevu. Odstoupit můžete jen tehdy, když odmítneme závadu odstranit nebo to nestihneme včas.
O reklamaci nás informujte e-mailem nebo písemně. Zboží zašlete jako doporučený balík na naši adresu, do zásilky přiložte písemné zdůvodnění reklamace a kopii dokladu, který jste od nás obdrželi spolu se zbožím. Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději však do 30 dnů.
Nárok na uplatnění záruky zaniká v případě:
- poškození Zboží při neodborně provedené instalaci
- používání zboží v podmínkách, které neodpovídají svými parametry parametrům uvedeným v dokumentaci ke Zboží.
Další informace
Na zboží se vztahuje zákonná záruční lhůta 24 měsíců, pokud na výrobku není uvedeno jinak.
Pokud se v záruční době vyskytne vada, která je podstatným porušením kupní smlouvy, můžete si vybrat, zda chcete zboží vyměnit, opravit, úplně odstoupit od smlouvy nebo slevu.
U nepodstatného porušení můžete žádat odstranění vady nebo slevu. Odstoupit můžete jen tehdy, když odmítneme závadu odstranit nebo to nestihneme včas.
O reklamaci nás informujte e-mailem nebo písemně. Zboží zašlete jako doporučený balík na naši adresu, do zásilky přiložte písemné zdůvodnění reklamace a kopii dokladu, který jste od nás obdrželi spolu se zbožím. Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději však do 30 dnů.
Nárok na uplatnění záruky může zaniknout, pokud :
Zboží bylo poškozeno při přepravě (Poškození zboží nebo jeho obalu řešte s dopravcem. Takové zboží je třeba nepřevzít a o poškození nás informovat.)
Zboží bylo poškozeno neodbornou instalací nebo zacházením či obsluhou prováděnou v rozporu s dokumentací.
Zboží bylo používáno v podmínkách, které neodpovídaly parametrům nebo požadavkům uvedeným v dokumentaci.
Zboží bylo poškozeno působením živlů nebo nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci či v důsledku zapojení do sítě, která neodpovídá příslušné ČSN.
Záruka se nevztahuje na běžné vypotřebování filtrační vložky.
Pokud zboží přijde poškozené vinou přepravy, je třeba zásilku reklamovat na kterékoliv poště do dvou pracovních dnů.
Řešení sporů
Pro případné řešení sporů může spotřebitel kromě soudní cesty použít také mimosoudní řešení prostřednictvím České obchodní inspekce, viz www.coi.cz. Před tím, než se spotřebitel na ČOI obrátí s návrhem na zahájení mimosoudního řešení sporu, je třeba, aby se pokusil své právo uplatnit u prodávajícího, až v případě neúspěchu je možné obrátit se na ČOI.